Doprava a platba

Zboží skladem objednané do 12.00 vyráží na cestu hned odpoledne. V rámci České republiky k vám balíček dorazí obvykle do druhého pracovního dne. Na Slovensko trvá doprava dva dny. 

U objednávek nad 3 000 Kč zaplatíme dopravu GLS za vás.

Za dopravu ušetříte také pokud si do objednávky přidáte alespoň 1 kg čerstvě pražené kávy nebo cokoli z kategorie doprava zdarma. Jinak účtujeme dopravu takto:

  Doprava po ČR

převodem

dobírkou

  GLS na výdejní místo  59 Kč 108 Kč
  GLS na adresu 99 Kč 148 Kč
  Kurýrní služba DPD Pickup          79 Kč       128 Kč
  Kurýrní služba DPD          119 Kč       168 Kč
  Česká pošta Balíkovna          79 Kč        128 Kč
  Česká pošta Balík do ruky         119 Kč       168 Kč
  Zásilkovna do 5 kg          89 Kč       118 Kč
  Osobně v Českém Brodě            0 Kč nelze

  Doprava na Slovensko

  Kurýrní služba GLS           8 Eur ---
  Zásilkovna do 5 kg           4 Eur ---

 

Nejrychlejší a nejbezpečnější je okamžitá platba převodem pomocí QR kódu.

Zaplatit můžete převodem, dobírkou, nebo platební kartou (a to i Apple Pay, Google Pay).

PŘEVODEM / QR KÓDEM

Rychle a bezpečně zaplatíte pomocí QR kódu, který se vám zobrazí po dokončení objednávky. Jde o přímou platbu mezi vaší a naší bankou bez dalších zprostředkovatelů. Pokud raději platíte v bankovnictví, dejte pozor na zadání správného čísla účtu a variabilního symbolu, který je shodný s číslem objednávky.

Účet Kč: 2200249643/2010 
Účet €: 2600270329/2010, IBAN CZ34 2010 0000 0026 0027 0329, BIC FIOBCZPPXXX
Variabilní symbol = číslo objednávky

NA FAKTURU SE SPLATNOSTÍ

Platbu na fakturu nabízíme stálým firemním zákazníkům, kteří mají na KAVA.CZ registraci a alespoň tři řádně uhrazené objednávky. V košíku stačí zvolit platbu převodem. Zboží odejde obratem. Elektronickou fakturu dostanete na e-mail, splatnost faktury je 7 dní.

DOBÍRKOU

Dobírku zaplatíte hotově nebo kartou u kurýra. Při osobním vyzvednutí zboží ve skladu KAVA.CZ je potřeba mít objednávku uhrazenou předem. Sklad je naším výdejním místem, kde nemáme pokladu ani terminál.

KARTOU

Zprostředkovatelem on-line plateb je ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové. Pokud máte s bránou nějaký problém, můžete se obrátit přímo na platby-podpora@comgate.cz nebo zavolat na +420 228 224 267. V případě, že se platba kartou neuskuteční, automaticky objednávku změníme na platbu převodem a pošleme vám údaje k platbě.

APPLE PAY

1. Výběr platební metody Apple Pay
Pro zobrazení služby Apple Pay je potřeba, aby jste si vybrali metodu Platba kartou. Tak dojde k přesměrování na karetní bránu. Tam budete přesměrováni na rozcestník platebních metod. Zde je placení Apple Pay zobrazeno samostatně. Po vybrání způsobu úhrady nedochází k přesměrování na karetní bránu, ale platba Apple Pay i nadále pokračuje přímo v prostředí rozcestníku.

2. Výběr karty z Peněženky Apple
V následujícím kroku se zobrazí karta uložená v Peněžence Apple. Pokud máte uloženo více karet, je nutné vybrat kartu, kterou má být platba uhrazena.

3. Potvrzení platby
V dalším kroku potvrdíte zaplacení platby. V případě, že telefon podporuje Face ID, je možné platbu potvrdit postranním tlačítkem telefonu. U MacBooku, který podporuje Touch ID, potvrzuje zákazník platbu otiskem prstu. U zařízení, které nepodporuje biometriku, potvrdíte platbu heslem.

4. Dokončení platby
Po úspěšném dokončení platby se na stránce zobrazí hláška „Hotovo“. Následuje přesměrování zpět do e-shopu.

GOOGLE PAY

1. Výběr platební metody Google Pay
Pro zobrazení služby Google Pay je potřeba, aby si plátce vybral buď přímo metodu Google Pay, nebo metodu Platba kartou. V případě, že si plátce vybral metodu přímo v košíku e-shopu nebo zvolil platbu kartou, dojde k přesměrování plátce na karetní bránu.

2. Výběr karty z Peněženky Google
V následujícím kroku se zobrazí karta uložená v Peněžence Google. Pokud má plátce uloženo více karet, je nutné vybrat kartu, kterou má být platba uhrazena.

3. Potvrzení platby
V dalším kroku plátce potvrdí zaplacení platby, obvykle v mobilní aplikaci své banky.

4. Dokončení platby
Po úspěšném dokončení platby se na stránce zobrazí hláška „Zaplacená platba“. Následuje přesměrování plátce zpět do e-shopu.

Kdo má cestu kolem Českého Brodu, může si objednávku vyzvednout osobně.

Pro zboží se můžete zastavit přímo ve skladu KAVA.CZ každý všední den mezi 9.00 a 15.00. Objednejte si na e-shopu, zaplaťte a vyčkejte na výzvu e-mailem, že je zboží připraveno. Najdete nás v areálu pivovaru.

sklad

Jsme tu pro vás každý den, rádi vám poradíme.

Pokud budete chtít poradit s nákupem, volejte 777 710 370 nebo pište na objednavky@kava.cz. Věříme, že budete spokojení.

V případě, že potřebujete ověřit, co se právě děje s vaší objednávkou, nevolejte a rovnou pište na objednavky@kava.cz ideálně jako odpověď na zprávu s potvrzením vaší objednávky. Tak vaši objednávku rychle dohledáme a dáme vám co nejdříve vědět. V případě, že máte na KAVA.CZ registraci, můžete se podívat na stav vaší objednávky do administrace.

Potřebujete vrátit zboží nebo ho reklamovat? Jako první vyplňte formulář Odstoupení od kupní smlouvy nebo Reklamace a vyčkejte, než se ozveme. Poradíme vám, co a jak, aby vše proběhlo hladce.

Za kávoše zdraví Kamila a Martin Kulhaví

kulhavi