Děkujeme vám za spolupráci a přejeme vám šťastný celý rok 2022.

KeepCup LongPlay Blend

Kód: 047019
Výprodej
Značka: KeepCup
659 Kč –24 %
KeepCup LongPlay Blend
659 Kč –24 % 499 Kč / ks 412,40 Kč bez DPH

Zvolte variantu

Objem kelímku: 340 ml - M
Skladem (1 ks) | 047019
Můžeme doručit do: 28.1.2022
659 Kč
499 Kč / ks
412,40 Kč bez DPH

Detailní popis produktu

Popis produktu není dostupný

Doplňkové parametry

Kategorie: KeepCup
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

KeepCup je víc než jen hrnek na kávu s sebou. Představuje životní postoj, který jako první řekl STOP JEDNORÁZOVÝM KELÍMKŮM a zároveň ANO NADČASOVÉMU DESIGNU. Myšlenka zkoncovat s jednorázovými kelímky se zrodila v hlavách sourozenců Abigail a Jamie Forsythových v jejich bistru v australském Melbourne už v roce 1998. K prvnímu prototypu ale vedla ještě dlouhá cesta desetiletého vývoje. Sourozenci si totiž zakládali na tom, že jejich kelímky musí splňovat vysoké nároky baristů, budou mít dlouhou životlnost, prvotřídní design a zároveň bude jejich výrobní proces co nejšetrnější k životnímu prostředí. Průkopnickou první řadu plastových kelímků KeepCup ORIGINAL časem doplnili také skledněné hrnky BREW a BREW CORK a nedávno také řada THERMAL z nerezové oceli. 

keepcup     2021-08-10 

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení